בעקבות גיבורי התנ"ך

אזור הגלבוע, עמק יזרעאל ועמק חרוד, משופע באירועים המוזכרים בתנ"ך.  לפחות  שש פרשות המוזכרות החל מתקופת השופטים ועד תקופת המלכים. גיבורי התנ"ך חיו, לחמו,פעלו והשפיעו על עמם ומורשתם.

החוויות המוצעות בנושא התנ"ך: מסע בזמן לתקופת השופטים והמלכים, מנהיגות בתנ"ך, תנ"ך ופוליטיקה,בעקבות נשים אז והיום. לקדימון בנושא טיול זה לחצו כאן

המיצגים המתלווים לביקורים ולחוויות שתבחרו  ומונחים בהתאמה הינם:

      יעל וסיסרא            שאול ובניו בטרם קרב  

      בעלת האוב            כרם נבות

כשאתם מתכננים סיור באזור, נוכל להציע לחבור אליכם  על פי העדפתכם ועל פי התאמה לקהל: משך הסיור, תוכנו, הדגשים. 

ההמלצות, הנקודות והאתרים לסיורי התנ"ך באזור, בשילוב הצעתנו למיצגים הנלווים לסיפורי הרקע מעבירים את התנ"ך בצורה חוויתית, מנגישים את סיפורי התנ"ך בצורת אירועי מציאות המועברים כהצגה ולכן מתאימים מאוד לכל המשפחה ולילדים ונוער המכירים את הסיפורים מתוך הלימוד בבית הספר. טיול משפחות יכול לכלול גם חידון תנ"כי.

ניתן לתכנן בילוי של יום שלם הכולל טיול ג'יפים, טיולי ניווט, ביקורים נוספים באתרי תיור ופעילות נוספים באזור. נוכל לחבור לכל טיול כזה.

* הסיורים בעקבות שופטים ומלכים, עוברים באתרים היסטוריים בהם על פי התנ"ך והפירושים אירעו אירועים משמעותיים שבנו את ההיסטוריה של עם ישראל.

*יש אפשרות לבחור בין סוגי הטיולים  הקיימים בכל נושא עם דגשים כמו:

 תנ"ך ופוליטיקה על קונפליקט הנבואה והמלוכה בתנ"ך , על אינטרסים ויריבות פוליטית שהייתה קיימת כבר אז וגם היום! - הקבלות אקטואליות.

דגש על  מנהיגות ומנהיגים/ות בתנ"ך: מי הוא מנהיג "ירא", האם כריזמה מספיקה? מי בטחוניסט ומי דיפלומט? 

החוויה המתוארת מתאימה למכסימום 25 משתתפים.

 הזמן כעת:  050-4674077